duminică, 21 februarie 2010

Hai sa ne pupam ca-n filme...

Una dintre cele mai celebre replici ale copilarie mele, aveam doar 5 ani pe atunci.

Vazusem un film cu familionu' unde la un moment dat cei doi protagonisti s-au apropiat destul de mult si...spre uimirea mea au inceput sa se pupe intr-un mod nou..cum nu mai vazusem eu pana atunci.

Si ochii cat cepele si la mine si la fratemiu (foarte curios si el din fire)...la care mama si ea tot cu replica ei celebra..."Mainile la ochi!"
Mainile la ochi...daca asa zice sefa..atunci asa e.
Dar...stiam noi cum sa tinem mainile la ochi, astfel incat sa mai apuci sa vezi cate ceva.

Bun...aflasem eu cum sta treaba..insa acum trebuia sa trec si la practica..teoria o aprofundasem destul de bine.

In drum spre gradinita a doua zi..ma tot gandeam...cum sa fac..cum sa nu fac...sa incerc un pupat ca-n filme.
Era o zi frumoasa de primavara, gradinita era cu program prelungit(8:00-18:00) si aveam o curte mare cu o gropa de nisip, iar langa groapa de nisip un nuc mare si batran.

Nucul..era locul meu de intalnire cu pritenul meu din aceea vreme..un baiat frumos cu ochii verzi pe numele lui Tzutzu (nu mai stiu exact daca asta era numele de familie sau doar o porecla) important e ca eu asa ii spuneam..ca toata lumea de altfel.
Si ma duc hotarata la el...de la prima ora si ii dau intalnire dupa nucul de langa groapa de nisip (el nebanuid ce aveam eu de gand..:)
Zis si facut, la ora stabilita ne-am intalnit la nuc.

El cu un zambet mare pe fata..eu la fel..la care...ii spun hotarata "Hai sa ne pupam ca-n filme!".
Iar saracu' baiat ramane blocat, la care eu..tot hotarata ii spun..."Daca nu stii, te-nvat!"...experta de mine:))
Si nici nu termin bine de spus replica...la care frumosul meu prieten a si luat-o la fuga la Doamna educatoare (Tradatorul...)

Si asa raman eu singura sub nuc...punandu-mi una din intrebarile existentiale "Doamne...cu ce am gresit?"

Mi-am dat raspunsul mai tarziu la intrebare asta..mult mai tarziu!
Cand intr-o buna zi...ma rog aproximativ buna...cu cine ma intalnesc la metrou???

Cu frumosul baiat cu ochii vezi la fel de chipes...asa cum il stiam inca de la gradinita.
Si dupa cateva priviri si din partea lui si din partea mea..asa de recunoastere..el vine la mine si-mi spune..."Vrei sa ne pupam ca-m filme?"
La care eu..unde sa fug...ca nu era nicio educatoare in zona...asa ca m-am descurcat cum am putut.
Am respirat adanc dupa care am zambit frumos (asta merge intotdeauna) si am sarit in primul metrou care a venit:))

Noroc cu metroul..ca nu s-a lasat asteptat ca de obicei...:))

Ar trebui sa inchei cumva..dar nu prea mai am inspiratie...tot apartamentul 47 s-a adunat in bucatarie, iar Chinchilius da ture prin zona...Alex mi-a sugerat sa inchei printr-un punct...asa ca punct.

3 comentarii:

  1. Ei da! Exact ce imi doream.....ceva nou prin zona....mmmmmmmm,buna distractie...Intru aici.infulec un nou titlu si ca prin minune vraja se instaleaza..... brusc uit ca am 45 ani,40 kg in plus,citeva sute de milioane in minus,o mica afacere "crizata",uit de toate.....Ignoranta? Nu cred ,asa ar putea sa o numesca unii...eu nu!Citesc.....si recitesc...nu pentru ca ar fi o lectura greoaie ci pentru ca pur si simplu imi face bine! Este atit de minunat sa poti descoperi ca cele mai simple lucruri pot avea o maretie a lor....ca pot deveni atit de importante intr-un context destul de pretios....Trebuie sa ai ochi.....sa stii sa alegi dintr-o clipire lumina de intuneric,adevarul de minciuna ,binele de rau.....si tu Dia ,reusesti asta,cu atita detasare,cu atita umor,cu atit de mult optimism.Pai.....da,pai.....o bila alba pentru ca faci asta! Inca o bila alba pentru ca o faci bine!O bila alba ti-o acord in avans sperind ca vei continua!Si inca ceva,te urmaresc,ai grija ce faci! TATI!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Așa se întâmplă mereu, la început băieții fug de fete, apoi fug după ele :))

    RăspundețiȘtergere
  3. pai nu???asa-i cu baietii astia...;)) pisi erai a naiba' de mica!!! ;)) aveai tupeu;) imi place k nu te schimbi dupa cum bate vantu...oricum frumoasa amintire...si vezi knd vin la Buc primul lucru care ti-l zi va fi:"Pisi,hai sa ne pupam k-n filme!!!":P >:D<

    RăspundețiȘtergere