luni, 8 martie 2010

Pentru cea mai frumoasa mami din lume...mama mea:)

De cateva zile, imi tot propun sa mai scriu cate ceva pe blog, dar timpul trece repede, iar viteza cu care imi traiesc viata este uneori coplesitoare...chiar si pentru mine..care mai mereu sunt pe fuga:))

Dar astazi m-am decis sa iau o pauza, sa le las pe toate balta (desii ard multe).
Asadar pentru jumatate de ora..iau o pauza, ma asez in fata calculatorului, imi aprind o tigara si imi dau voie sa scriu...ce simt, ce gandesc, ce ma impresioneaza.

Este 8 martie...Ziua femeii, dar pentru mine ramane Ziua mamei.
O singura zi din an care este dedicata mamelor, celor care ne-au nascut si ne-au crescut asa cum au stiut si cum au putut mai bine.

"Mama mea este cea mai frumoasa!" asa spuneam cand eram mica..si chiar ma suparam daca cineva ma contrazicea.

Mama mea, frumoasa rusoaica, blonda si cu ochii albastrii, pe numele ei Natasa.
Mereu plina de viata, cu o energie debordabila pe care am mostenit-o, o mami care rade aproape tot timpul, care stie sa vada frumosul in urat si bogatia in saracie.
O mama care m-a invatat sa iau viata in gluma cateodata, care mi-a oferit libertatea sa alerg desculta pe campii, sa ma catar in copaci (chiar daca eram o domnisoara)si care mi-a spus ca pentru ea sunt cea mai mare realizare.
O mama care imi dadea faina, zahar, lapte si ce mai imi trebuia mie cand facem budinca in spatele blocului.

O mama care imi lua mereu apararea in fata tuturor indiferent de prostiile mele.
Tot ea stia sa se bucure in felul ei aparte, de felicitarile cu ghiocei pe care le confectionam la scoala cu multa grija pentru Ziua mamei.

O mama care ma ajuta cu socotitul (ca tare greu m-am prins si eu de matematica)pe ascuns in camera, care ma lasa sa-i imbrac frumoasele rochite si sa ma incalt in pantofii ei cu toc.
O mama care m-a invatat sa fac curat in casa, sa am grija de mine si nu numai, care mi-a spus ca femeia este un barbat si jumatate, care mi-a dat credinta ca daca vreau ceva o sa-l obtin cu siguranta.
Care acum doi ani si-a pus toata rabdare in joc in incercarea de a ma invata cum sa fac cozonaci.
O mama care face cea mai buna paine de casa, care juca scenete de teatru cu mine la masa cand eram mica...doar ca sa raman cu gura casca si sa mai mananc si eu cate ceva (Acum am o foame nebuna mai mereu...creca de la scenete mi se trage)
O mama care imi cumpara ingheta la cornet in fiecare zi dupa gradinita, o mama care gasea ascunzatoare secreta de bani a lui tata iar apoi, primeam si eu partea mea ca o ajutam la cautari (spre disperarea lui tata:)
O mama, care intodeauna era si este frumoasa, aranjata, parfumata, cu nelipsitul ruj de pe buze si tocurile ei.
O mama care a vegheat la capul meu atunci cand eram bolnava si care isi lua liber de la munca, doar ca sa nu ma lase singura.
O mama care mi-a visat notele de la bac si de la admiterea la facultate, o mama care mereu imi spune "O sa vezi ca o sa fie bine, stie mama!"...si nu stiu cum se face dar intodeauna are dreptate.

O mama care a plans dupa mine o luna atunci cand am plecat la facultate si care imi trimitea cele mai grele pachete (sa nu moara fata de foame pe la Bucuresti).
O mama care imi face cadori chiar si fara o ocazie anume...cineva pentru care eu insemn totul, cineva care ar face orice pentru mine, oricand...si nu e doar cineva este...mama mea.

Te iubesc, te admir si te respect!
Pentru tine...cea mai frumoasa mama din lume:))

P.S. Stiu ca nu m-am tinut de promisiune...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu