joi, 19 decembrie 2013

Domnule 2014,

Imi doresc ca la anu' sa numar mai des faptele bune dintr-o zi decat numarul caloriilor consumate. Imi doresc sa invat sa iert. Sa iert am spus, nu sa uit. Imi doresc sa am o inima mai mare in care sa incapa cu toatele si cele grele si cele usoare si ale mele si ale altora. Imi doresc sa ma iubesc mai mult. Sa ma iubesc, am spus, nu sa ma ador. Imi doresc sa raman un hai hui mic, intr-o lume mare, care pe masura ce o cunosc mai mult, imi pare ca o stiu mai putin. Imi doresc sa invat ca ajutandu-i pe altii, ma ajut pe mine. Imi doresc sa zambesc mai mult, chiar si atunci cand nimeni nu-mi zambeste. Imi doresc sa cred, sa cred cu adevarat si sa nu am indoieli de ceea ce cred. Imi doresc sa fiu mai curajoasa, mai curajoasa in a lupta, mai curajoasa in a spune nu, mai curajoasa in a spune te iubesc celor fara de care, viata mea nu ar fi aceeasi. Imi doresc sa ma accept asa cum sunt. Suma pacatelor mele mici si mari, dar fara de care, nu as fi ceea ce sunt azi. Imi doresc sa invat ca daruind altora, voi fi de fapt mai generoasa cu mine. Imi doresc sa pot sa topesc distantele si sa-i aduc mai aproape pe toti prietenii de peste mari si tari. Imi doresc sa fiu sanatoasa, pentru ca daca nu sunt, toate cele de mai sus se anuleaza. Si dincolo de tot si toate imi doresc ca fiecaruia dintre voi, sa vi se implineasca toate dorintele mele. La multi ani,

Un comentariu:

  1. Domnul 2014 cred ca vrea sa ii mai scrii...suntem deja in martie si nu ne-ai mai zis nimic

    RăspundețiȘtergere